커뮤니티

  • 공지사항
  • ABIZ NEWS
  • ABIZ LIVE ECHO
  • Global Leadership Program
  • FAQ
  • 자료실

공지사항

경영대학 공지사항 게시글의 상세 화면
[필독][경영대학] 대면기말고사 관련 공지 Notice of Face-to-Face Final Exam
작성자 변희진 분류 학사
공지대상 등록일 2020-06-19 마감일 2020-07-03 마감여부 공지 마감 후 조회수 2113
공지부서 경영대학교학팀 
첨부파일




안녕하세요. 경영대학교학팀입니다.


대면 기말고사 시험 실시에 관하여 안내드립니다.



1. 첨부한 문진표를 '꼭' 작성해오고(상단에 과목명 반드시 기재), 건물 출입 시 반드시 제출해야합니다.

1. Make sure to fill out the attached Self-health care questionnaire (with the class name at the top) and submit it when entering the building.


  - 문진표는 출입확인과 자가진단 기능이 있습니다.
  - 시험 응시 할 때는 과목별로 문진표를 제출해야합니다.
    EX) 2과목 시험이면 2장을 작성해야 합니다.
  - 코로나19 유증상자로 판단되면 시험을 응시할 수 없으며, 반드시 과목 담당 교수에게 '사전 연락'해야합니다.
  - 출입 시간을 줄이기 위해 문진표는 자택에서 미리 작성 해오십시오.

- The questionnaire provides access permit and self-diagnosis.

- When taking an exam, you must submit this questionnaire for each subject.

ex) If you take two exams, you need to complete two questionnaire.

- If you have any symptoms of infection, you can not participate in the exam, and inform your condition to professor immediately.

- To reduce entry time, please fill out the questionnaire at home in advance.



2. 건물 출입 가능시간은 시험 시작 30분전부터입니다.

2. Access time to the building is 30 minutes before the exam starts.


  1) 건물입구에서 발열체크.
  2) 문진표 제출.
  3) 비치된 손 소독제로 소독 후 라텍스장갑 착용.
  4) 마스크는 개별 준비물입니다. 반드시 상시 착용하십시오.

- Check the your fever at the entrance of the building.

- Submit the questionnaires.

- Disinfect with the hand sanitizer and wear latex gloves.

- Keep distance when moving in a building

- Be sure to wear them at all times. We don't provide masks individually.



3. 대면 시험을 실시하는 강의실만 출입할 수 있으며, 다른 시설은 사용할 수 없습니다.

3. You can not use the facilities except for test room
   - 시험장내 1.5m~2m 간격 유지하고 자리 잡기 > 입실 후 알코올티슈 이용해 책상 닦기
   - 스티커로 표시된 자리에만 앉아야합니다.
   - 건물 내 이동시 거리 두기
   - 강의실 내 타인과 대화 금지
   - 시험 중 몸에 이상이 있는 학생은 해당 시험감독자에게 이야기하시기 바랍니다.

- Only seats marked with stickers should be taken.

- Wipe the desk with an alcohol tissue after admission

- Don't talk to anyone in the classroom.

- If you have any symptoms during the test, immediately inform your condition to the exam supervisor.

    


4. 대면 시험 후 연속해서 온라인시험이 있는 경우 경영대학교학팀(다산관317호)으로 방문하여 시험장소를 안내받으십시오.

4. If you have online tests after face-to-face tests, please visit School of Business academic affair team (#317 Dasan hall) to confirm your online test room


   - PC실 또는 강의실을 안내하겠습니다.
   - PC실에는 웹캠이 따로 없기 때문에 웹캠이 필요한 학생은 본인이 소지한 웹캠을 가지고 오거나 휴대폰을 활용하기 바랍니다. (크롬으로 칼투라 실행 시 휴대폰 카메라 가능)

- Since there are no webcams in the PC room, students should bring their own webcam or use their cell phone. (Phone camera is available when running Caltura with Chrome)

    


5. 시험 종료 후 즉시 귀가합니다.

5. If the exams are finished, please return home immediately instead of staying on campus.



6. 시험일로부터 14일 이내에 유증상 있을 경우 교학팀으로 연락바랍니다.

6. If you have any COVID-19 related symptoms within 14 days, immediately contact to academic affair team.  

(031-219-3662, 2702, 2703, 3661, 3621)




경영대학 공지사항 게시판의 이전글 다음글
이전 [대학일자리센터] 하계방학 인문사회계열 특화 프로그램 안내
다음 건물 출입 시 발열 체크 및 출입자 명부 관리를 위한 학생증(신분증) 태그 처리 안내
  • 목록 인쇄[새창열림]

빠른 이동 메뉴

quick
  • potal
  • 중앙도서관
  • E클래스
  • 학사정보
  • 장학정보
  • 증명서발급
  • 취업정보
  • 헬프데스크
글자화면확대화면축소top
아주대학교
  • 우)16499 경기도 수원시 영통구 월드컵로 206 아주대학교 경영대학 대표전화:031-219-3621개인정보처리방침
  • COPTRIGHT(C)2013 School of Business Administration. All Right Reserved.
  • 담당자에게 메일 보내기[새창열림]